יום שני, 26 באוקטובר 2015

נס בזכות דוד המלך, המשיכו לפרסם!

אני רוצה לשתף אתכם בסיפור אמיתי - נס פלאי ששמעתי אמש במוצש"ק פרשת לך לך. הסיפור הזה בודאי יביא לחיזוק גדול ובפרט בתקופה הלא פשוטה בה אנו מצויים.
אני רוצה להקדים ולומר, שהיות וזיכני הקב"ה להסתופף הרבה בציונו הק' של דוד המלך ע"ה ולהיות מהמבקשים את מלכות בית דוד, אני זוכה לשמוע מידי פעם סיפורי ישועות מאנשים שבאים לפקוד את הציון הק' - לומר שם את כל ספר התהילים בבת אחת, שהוא סגולה ידועה לבטל כל מיני גזירות ולהצמיח ישועות.
אבל הסיפור ששמעתי אמש, הוא בהחלט משהו יוצא דופן ומיוחד.

אז כך: כידוע, מידי מוצאי שבת מתקיימת סעודת מלוה מלכה רבתית לכבוד דוד מלכא משיחא, ברחבת ציונו הק' שבהר ציון בירושלים. מידי מוצ"ש מגיעים הרבה יהודים מירושלים ומחוצה לה, להשתתף בסעודה ואף לרקוד ולשמוח לצלילי מנגני הכליזמר עד חצות הלילה.
אף אני זוכה להשתתף בה מידי מוצ"ש.
אמש, באמצע סעודת מלוה מלכה, הגיע ישעיהו (שם אמיתי), אחד מן המשתתפים הקבועים, ובהתרגשות רבה כשדמעות מבצבצות מעיניו, הוא מספר לנו את הנס שקרה לו בדרך:
"יצאתי מביתי אשר בשכונת נחלאות בירושלים כמידי מוצ"ש, "אלי התלוו שני בנותיי, וצעדנו רגלית לכיון הר ציון, בכדי להשתתף כמדי שבוע בסעודת המלוה מלכה.
כשהגענו לאחד הסימטאות של שוק מחנה יהודה, מגיח לעברנו צעיר ערבי, ובידו סכין, ובתאוות רצח הוא צועק לעברנו: "איטבח אל יהוד", "אללה אכבר" !
"מה אני אומר לכם" - הוא ממשיך, "ראינו את המוות מול העיניים"...  המקום היה שומם מאדם, אף אחד אינו נמצא בסביבה שיכול לבוא לעזרתנו, בנותי צעקו מפחד...  
"אני לא יודע איך זה יצא לי מהפה, אבל זעקתי לעברולא! אתה לא עושה לנו את זה, אנחנו בדרך לדוד המלך!  אתה לא יכול לעשות לנו את זה, אנחנו הולכים כעת לדוד המלך!!!...
כשיצאו לי המילים הללו מהפה, ראינו שהערבי קיבל איזה פחד בלתי מובן, וברח מעמנו מבלי לעשות לנו פגע"...
"היינו בהלם, והמומים מהנס העצום שקרה לנו, הרגשנו שפשוט הקב"ה שלח אלינו את דוד המלך שישמור עלינו מכל רע, בזכות הקפדתנו מידי מוצ"ש, לבוא לאכול ולשמוח בסעודת מלוה מלכה בציונו הק' שבהר ציון בירושלים".

ישעיהו סיפר אמש את הסיפור אין ספור פעמים להרבה אנשים, כשכולם מתרגשים מהנס הגדול שקרה לו ולבנותיו.
בהחלט סיפור מדהים שראוי להפיצו ולפרסמו, בכדי שעם ישראל יתחזק ויבין איך שהקב"ה שומר את רגלי חסידיו.

שנשמע תמיד רק כאלו ניסים ונפלאות
הרב יוסף ברגר
מרבני קבר דוד המלך
054-8455798


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה